Slovenské telekomunikácie otvorili v Prešove nový Infotel

12.05.2003 Celý región

Slovenské telekomunikácie, a.s. , pokračujú v trende zvyšovania kvality poskytovaných služieb s cieľom maximálne uspokojiť svojich zákazníkov. Dôkazom realiz...
Slovenské telekomunikácie, a.s. , pokračujú v trende zvyšovania kvality poskytovaných služieb s cieľom maximálne uspokojiť svojich zákazníkov. Dôkazom realizácie stratégie konceptu Infotelov je aj otvorenie nového zákazníckeho miesta Infotel v Prešove dňa 12. mája 2003, ktoré sa nachádza na Hlavnej ulici č. 123.

Prevádzka pôvodného zákazníckeho miesta na Masarykovej ulici sa skončila v utorok 6.5.2003 o 15. hodine. Nové zákaznícke miesto Infotel na Hlavnej ulici bude otvorené v pondelok 12.5.2003 o 8. hodine. Otváracie hodiny pre zákazníkov sú od pondelka do piatku v čase od 8. hodiny do 18. hodiny, ako aj v sobotu od 9. hodiny do 12. hodiny. Zákazníkom je k dispozícii 11 odborne vyškolených pracovníkov.

Zákaznícke miesta Infotel sú štandardnými kontaktnými miestami zákazníkov so Slovenskými telekomunikáciami, a.s. Nový Infotel v Prešove má atraktívne prostredie a komfortnejšie vybavenie pre styk so zákazníkmi, čo umožnilo zvýšiť kvalitatívnu úroveň služieb.

Bytoví zákazníci a podnikatelia z malých a stredných firiem získajú základné informácie o štandartne poskytovaných službách, telekomunikačných riešeniach a samozrejme môžu si objednať služby podľa ich potrieb. K dispozícii je aj predvádzacie centrum koncových telekomunikačných zariadení (analógových aj ISDN), faxov, modemov, on-line pripojenie na internet prostredníctvom služby Internet ST Online na prezentačných počítačoch. V prípade záujmu si môžu kúpiť všetky druhy telefónnych kariet. Špeciálnu starostlivosť budú pracovníci venovať malým a stredným firmám, kde sú pripravené osobitné prezentačné priestory s poradenstvom.

Zákaznícke miesto Slovenských telekomunikácií, a.s. v Prešove je po Košiciach už druhým Infotelom v úplne novom dizajne na východnom Slovensku. Zákazníci s akoukoľvek požiadavkou alebo problémom tu nájdu tie najlepšie telekomunikačné riešenia.

V prípade akýchkoľvek otázok sa zákazníci môžu informovať aj na bezplatnom telefonickom čísle 0800/123 456.
 

Vyberte región